registrační systém

Máme vlastní oddělení zkušených specialistů a specialistek, kteří jsou připraveni odbavovat veškeré požadavky klientů i účastníků.  

Zajišťujeme registraci a ubytování účastníků a jejich odbavení na místě. Zprostředkováváme veškerou komunikaci s účastníky – především emailovou, telefonickou a osobní v místě konání. Vystavujeme zvací dopisy za účelem získání víz. Zpracováváme a evidujeme platby, zasíláme daňové doklady. Zajišťujeme tisk jmenovek a kongresových materiálů. A v neposlední řadě koordinujeme registraci na místě a zodpovídáme za její hladký průběh.

registrační aplikace

Aby vše hladce probíhalo, již téměř 20 let využíváme a neustále vyvíjíme vlastní registrační aplikaci, která nám pomáhá veškeré tyto požadavky odbavovat. Díky ní dokážeme připravovat i řešení na míru, pokud má akce nějaká svoje specifika. Umíme si tak poradit s různými sazbami DPH, s platbou v různých měnách, reportingem nebo skupinovými registracemi.

Registrovaných účastníků ročně
0 +
Zpracovaných transakcí ročně
0 +
Měny pro online platbu
0

výhody pro účastníky

S aplikací přichází do styku drtivá většina účastníků při registraci na akci. Snažíme se aby, celý proces výběru registračního poplatku a jeho úhrady byl přehledný a pro účastníky srozumitelný a jednoduchý.

A jaké hlavní služby na účastníky v aplikaci čekají?

  • Výběr registračního poplatku a jeho úhrada
  • Rezervace ubytování
  • Úhrada členského poplatku v rámci asociace