uspořádejte s námi
virtuální nebo hybridní akci

“Zorganizujeme vám odborný kongres, konferenci, webinář nebo výroční zasedání v hybridní či virtuální podobě. “

Při absenci osobních setkání je virtuální meeting nebo konference ideálním řešením, jak udržet publikum ve vzájemném spojení, a i nadále mezi nimi vytvářet osobní i obchodní vazby. Organizace virtuálních akcí není jenom otázkou, na jaké platformě akce poběží, ale důležitou roli zde hraje správně stanovená strategie a kreativita, která vyústí ve virtuální zážitek pro všechny zúčastněné.

Navrhneme vám to nejlepší řešení pro vaši akci. Můžeme vám nabídnout virtuální studio, platformu na míru nebo využití celosvětově známé platformy Webex. Připravíme vám kreativní koncept, jehož součástí budou řečníci, účastníci i další partneři. Virtuální akce je možné organizovat kdykoli a odkudkoli. Nebojte se ponořit do virtuálního světa, získáte tím mnoho nových zkušeností, snížíte finanční náklady a zažijete něco nového.

jaké funkce a služby nabízí naše řešení?

3D lobby s vlastním brandingem?

GI VEE je grafickou 3D nadstavbou pro odbavování webinářů, jednodušších konferencí a seminářů. Slouží především jako 3D lobby, které simuluje funkci rozcestníku. Zároveň lze v lobby zobrazit řadu interaktivních prvků. Využít můžeme různé informační bannery, program, postery a videa. Zakomponovat lze i další prvky. V rámci GI VEE lobby lze realizovat i výstavní stánky partnerů. Vystavovatelé mohou s účastníky komunikovat pomocí chatu či video chatu. K samotnému odbavení webinářů využíváme zejména platformy CISCO WEBEX nebo ZOOM, které jsou do virtuálního lobby napojeny.

V základním řešení využíváme pro 3D lobby prostory našich vlastních kanceláří. Pro potřeby vašeho eventu mohou mít kanceláře vlastní branding  virtuální akce a vytvoří tak dojem, že se účastníci procházejí v reálném předsálí. 3D lobby umíme přizpůsobit i požadavkům na zasazení do jiného konkrétního prostředí. Využít lze buď stávající fotografie prostor nebo nafotit konkrétní venue, které má být pro potřeby lobby vytvořeno.

s čím vám můžeme pomoci?

Mají virtuální akce nějaké výhody?

Náklady

Pořádání virtuální akce je levnější. Náklady na účast u klasické konference v sobě zahrnují nejen registraci, ale také náklady spojené s cestováním, ubytováním, dopravou nebo cateringem.

Čas

Fyzické události mohou být nejen finančně nákladné, ale také časově náročné. Virtuální akce jsou naopak časově efektivní. Volný čas, který účastník stráví cestováním na fyzický kongres, nyní může využít k jiným aktivitám.

Pohodlí

Neomezené možnosti jak se připojit z pohodlí a bezpečí vašeho domova nebo kanceláře. To znamená méně stresu, méně únavy a více energie se soustředit na obsah konference.

Časové pásmo a lokace

Krása virtuálních akcí spočívá v tom, že k nim máte přístup odkudkoli na světě a díky efektivnímu plánování se akce může přizpůsobit vašemu časovému pásmu.

Networking

Nabízí se široká škála možností k navázání kontaktů. Při virtuální konferenci získáte možnost online chatu s mnohem více lidmi než při fyzické.

Nezmeškáte žádnou přednášku

Virtuální událost eliminuje problém s tím, že některou přednášku nestihnete. Obsah virtuální konference máte k dispozici i po skončení akce. Nic vám neunikne.

pomozte životnímu prostředí

Fyzické události bohužel zahrnují spoustu plýtvání – velké množství tištěných materiálů, stovky spotřebovaných plastů při cateringu, velká spotřeba vody a energie a v neposledním bodě i zanechání uhlíkové stopy u letecké i pozemní dopravy při přepravě účastníků na místo konání fyzického kongresu.

Kontaktujte nás!

Tomáš Raboch
Tomáš Raboch
Zástupce obchodního ředitele
+420 607 651 874