fbpx

bezpečné akcie

Bezpečné akcie sú naplánované s dôkladným zvážením všetkých bezpečnostných aspektov pred akciou, po akcii aj počas akcie samotnej. Základnými aspektami sú pravidelná komunikácia, dôkladná príprava a transparentnosť organizácie podujatia.

Preto sme vypracovali dokument Bezpečná akcia, čo je súbor bezpečnostných pravidiel, ktorý je pravidelne aktualizovaný podľa súčasnej situácie. Všetci zamestnanci GUARANTu International sa s materiálom zoznámili a boli preškolení tak, aby zvládli bezpečnú akciu zorganizovať. Oficiálne pravidlá a odporúčania sú spracované podľa pokynov Ministerstva zdravotníctva, Úradu vlády SR aj WHO (Svetová zdravotnícka organizácia).

0 +
Rozdaných rúšok pre účastníkov
0
Rozdaných dezinfekčných balíčkov
0
Rukavíc využitých pri organizovaní
0
Použitých štítov pri registrácii

VYUŽITÍ BEZDOTYKOVÉHO SYSTÉMU

  • Účastníkům před akcí rozesíláme pokyny, jak by se měli chovat, aby
    ochránili nejen sebe, ale i lidi ve svém okolí (všem účastníkům zasíláme
    e-mail s výpisem všech pravidel, osobní desatero Nocovid a další
    eventuální opatření, která budou na místě akce probíhat).
  • Kde to jde, zavádíme bezdotykový systém. Od dávkovačů dezinfekce až po registraci účastníků na akci.

SPEAKERS READY ROOM

  • Veškerý personál obdrží povinné roušky a desinfekční prostředky.
  • Pokud je použita klimatizace, bude zvolen režim s omezením recirkulace
    vzduchu, to platí i pro ostatní místnosti.

DODRŽUJEME ZÁKLADNÍ HYGIENU

  • Dezinfekční prostředky poskytujeme na každé akci ve formě
    dávkovačů antibakteriálních gelů pro účastníky.
  • Účastníkům poskytneme možnost dezinfikovat si ruce při vstupu
    do budovy, před konzumací jídla a pití, po použití toalet a při vstupu
    do konferenčního sálu.

REGISTRACE

  • Prostor vymezíme značkami (např. značky na zemi po 2,5m
    pro dostatečné rozestupy ve frontě).
  • Platby akceptujeme pouze bezkontaktní formou.
  • U registrace vydáváme kongresové materiály, hygienicky zabalené.
  • Personál na registraci používá ochranné pomůcky (roušky, štíty a
    rukavice).
  • Registrační pulty pravidelně dezinfikujeme.

SETUP

  • Využíváme taková řešení a vybavení prostoru, abychom umožnili jejich
    snadnou dezinfekci (omyvatelné materiály, jednoduché snadno otíratelné vybavení atd.).

VYHÝBÁME SE ZBYTEČNÝM TISKOVINÁM

  • Během akce se vyhýbáme i zbytečným papírovým předmětům.
  • Na většině akcí účastníci používají aplikaci na svém mobilním telefonu.
    V aplikaci budou mít veškeré informace.

PERSONÁL

  • Veškerý personál vybavíme povinnými rouškami a desinfekčními
    prostředky.
  • Pravidelně kontrolujeme výměnu a dezinfekci ochranných prostředků:
    roušky každé 3 h (dezinfekci brýlí každé 3 h.).
  • Garantujeme zdravotní stav svých zaměstnanců.

DOPROVODNÝ PROGRAM

  • Všichni účinkující respektují veškerá nařízení a řídí se pokyny organizátora.
  • Dodržení všech hygienických a bezpečnostních norem (souvisejících
    s COVID-19) je nezbytné pro všechny vystupující.
  • Vystupující by měl doložit čestné prohlášení, že v uplynulých 14 dnech
    nepřišel do kontaktu s nakaženou osobou.

ZAJIŠTĚNÍ PŘÍSTUPU ČERSTVÉHO VZDUCHU

  • Čistý vzduch je základ. Prostory se budou pravidelně větrat.

POSÍLENÍ INFORMAČNÍHO SYSTÉMU

  • Do prostoru umístíme panely s pravidly správného chování, které budou
    účastníkům neustále připomínat, co a jak.

CATERING

  • Personál cateringu, stejně jako zbytek personálu, bude dodržovat striktní bezpečnostní pravidla a při obsluze účastníků bude vybaven ochrannými pomůckami.
  • Občerstvení bude podáváno v souladu s hygienickými a bezpečnostními
    pravidly.